

REKLAMACJE I ZWROTY:
1. Reklamacje
Zobowiązujemy się do dostarczenia towaru wolnego od wad, jednak w przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia należy go dostarczyć lub przesłać na nasz adres :
Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Wojska Polskiego 21, 45-751 Opole
z dopiskiem www.OlejedlaPrzemyslu.pl
wraz z dowodem zakupu oraz opisem uszkodzenia. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru na czas transportu.Jak najszybciej, ale maksymalnie do 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu, powiadomimy Państwa o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
2. Gwarancja
Gwarancja ważna jest po spełnieniu poniższego warunku:
2.1. Uszkodzenia produktu wynikają z jego wady ukrytej, a nie na skutek: uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt.
2.2. Prosimy o dostarczenie wraz z kopią dowodu zakupu (paragonem lub fakturą VAT), jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Zwrot towaru/Odstąpienie od umowy
Klient sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru. By odstąpienie było skuteczne klient musi w terminie 14-dniowym powiadomić naszą firmę pisemnie np. za pomocą formularza zwrotu ( dołączonego do towaru i zamieszczonego poniżej niniejszego regulaminu) i wysłanego pocztą ( najlepiej listem poleconym ) lub drogą mailową: janexserwis2@gmail.com, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres sklepu :
Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Wojska Polskiego 21, 45-751 Opole z dopiskiem www.OlejedlaPrzemyslu.pl,
Klient może skorzystać z wzoru formularza, nie jest to jednak obowiązkowe.Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze. Prosimy o korzystanie z usług renomowanych przewoźników. Sklep maksymalnie w terminie do 14 dni po otrzymaniu towaru zwróci całą należność otrzymaną od klienta. Dla uznanych zwrotów poniesione przez Państwa koszty transportu zostaną zwrócone ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w naszym sklepie).
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego - janexserwis2@gmail.com
..................................................................................................................................................
Szanowni Państwo,
Bardzo dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie www.OlejedlaPrzemyslu.pl
Mamy nadzieje, ze zakupione w naszym sklepie artykuły spełnią Państwa oczekiwania.
W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt w godzinach od 08.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku poprzez:
- nr.tel. +48 602 694 697
- email: janexserwis2@gmail.com
Pozdrawiamy serdecznie
Zespół Janex Serwis
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniżej zamieściliśmy skrócona instrukcje na wypadek , jeżeli chcieliby Państwo odstąpić od umowy i odesłać nam towar.
1.Zwrot towaru
Klient sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówionego towaru.
O odstąpieniu od umowy mogą nas Państwo powiadomić pisemnie np. za pomocą formularza zwrotu ( dołączonego do towaru ) i wysłanego pocztą ( najlepiej listem poleconym ) lub drogą mailową: janexserwis2@gmail.com
Po przesłaniu nam informacji o zwrocie prosimy w terminie 14 dni odesłać towar na adres sklepu Janex Serwis Mariusz Złotowski
ul.Wojska Polskiego 21, 45-751 Opole
Prosimy o korzystanie z usług renomowanych przewoźników.
Sklep maksymalnie w terminie 14 dni po otrzymaniu towaru zwróci całą należność otrzymaną od klienta.,
2.Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia należy go dostarczyć lub przesłać, na nasz adres : Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Wojska Polskiego 21, 45-751 Opole
Do przesyłki proszę dołączyć oryginalny dowód zakupu wraz z opisem uszkodzenia.
Reklamowane produkty należy dostarczyć do nas na swój koszt przesyłką pocztową ekonomiczną. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze.
Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru na czas transportu.
Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu, powiadomimy Państwa o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Dla uznanych zwrotów i reklamacji poniesione przez Państwa koszty ( przesyłka pocztowa ekonomiczna ) transportu zostaną zwrócone.
.......................................................... ......................., dn............. 201.. r.
..........................................................
imię, nazwisko i adres konsumenta
Formularz Zwrotu
Dotyczy zamówienia numer .......................................................... z dnia .................................
Faktura VAT ...................................................................................z dnia ..................................
Data odebrania zamówienia .......................................................................................................
Lp. Nazwa Produktu Cena brutto ilość Wartość zwrotu brutto Uwagi
Powód zwrotu : ...................................................................................................... .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Proszę o zwrot pieniędzy przekazem pocztowym na adres: ................................................................
..............................................................................................................................................................
lub na konto nr........................................................................................................................................
Adres, na który należy wysłać zwracany towar:
Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Wojska Polskiego 21, 45-751 Opole
...............................
data,podpis konsumenta