•  

     

     

          

Producenci
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY:


1. Reklamacje


Zobowiązujemy się do dostarczenia towaru wolnego od wad, jednak w przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia należy go dostarczyć lub przesłać, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, na nasz adres :
Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Biasa 30, 45-751 Opole

z dopiskiem www.OlejedlaPrzemyslu.pl

wraz z dowodem zakupu oraz opisem uszkodzenia. Reklamowane produkty należy dostarczyć do nas na swój koszt, który zostanie zwrócony po uwzględnieniu reklamacji.Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru na czas transportu.W przeciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu, powiadomimy Państwa o sposobie rozpatrzenia reklamacji.


2. Gwarancja


Gwarancja ważna jest tylko po spełnieniu poniższych warunków:
2.1. Uszkodzenia produktu wynikają z jego wady ukrytej, a nie na skutek: uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt.
2.2. Prosimy o dostarczenie wraz z kopią dowodu zakupu (paragonem lub fakturą VAT), jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Zwrot towaru/Odstąpienie od umowy
Klient sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru. By odstąpienie było skuteczne klient musi w terminie 14-dniowym powiadomić naszą firmę pisemnie np. za pomocą formularza zwrotu ( dołączonego do towaru i zamieszczonego poniżej niniejszego regulaminu) i wysłanego pocztą ( najlepiej listem poleconym ) lub drogą mailową: janexserwis2@gmail.com, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres sklepu :   
   Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Biasa 30, 45-751 Opole  z dopiskiem www.OlejedlaPrzemyslu.pl,
Klient może skorzystać z wzoru formularza, nie jest to jednak obowiązkowe.Przesyłka wysyłana jest na koszt nadawcy. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze. Prosimy o korzystanie z usług renomowanych przewoźników. Sklep w terminie do 14 dni po otrzymaniu towaru zwróci całą należność otrzymaną od klienta. Dla uznanych zwrotów poniesione przez Państwa koszty transportu zostaną zwrócone ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w naszym sklepie).
 
 W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego - janexserwis2@gmail.com
..................................................................................................................................................
 
Szanowni Państwo,
 
 Bardzo dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie www.OlejedlaPrzemyslu.pl
 Mamy nadzieje, ze zakupione w naszym sklepie artykuły spełnią Państwa oczekiwania.
 W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt w godzinach od 08.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku i od 08.00 do 14.00 w soboty poprzez:
 - nr.tel. +48 602 694 697
- email: janexserwis2@gmail.com

 Pozdrawiamy serdecznie
 Zespół Janex Serwis
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniżej zamieściliśmy skrócona instrukcje na wypadek , jeżeli chcieliby Państwo odstąpić od umowy i odesłać nam towar.


 1.Zwrot towaru


 Klient sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówionego towaru.
O odstąpieniu od umowy mogą nas Państwo powiadomić pisemnie np. za pomocą formularza zwrotu ( dołączonego do towaru ) i wysłanego pocztą ( najlepiej listem poleconym ) lub drogą mailową: janexserwis2@gmail.com
Po przesłaniu nam informacji o zwrocie prosimy w terminie 14 dni odesłać towar na adres sklepu Janex Serwis Mariusz Złotowski
ul.Biasa 30, 45-751 Opole
Przesyłka wysyłana jest na koszt nadawcy przesyłką pocztową ekonomiczną. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze.
Prosimy o korzystanie z usług renomowanych przewoźników.
Sklep w terminie 14 dni po otrzymaniu towaru zwróci całą należność otrzymaną od klienta.,


 2.Reklamacje


 W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia należy go dostarczyć lub przesłać, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, na nasz adres : Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Biasa 30, 45-751 Opole
Do przesyłki proszę dołączyć oryginalny dowód zakupu wraz z opisem uszkodzenia.
Reklamowane produkty należy dostarczyć do nas na swój koszt przesyłką pocztową ekonomiczną. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze.
Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru na czas transportu.
W przeciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu, powiadomimy Państwa o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
 
Dla uznanych zwrotów i reklamacji poniesione przez Państwa koszty ( przesyłka pocztowa ekonomiczna ) transportu zostaną zwrócone.
 

 

 

 

 

.......................................................... ......................., dn............. 201.. r.
 
..........................................................
 
imię, nazwisko i adres konsumenta
 
 
 
Formularz Zwrotu
  
Dotyczy zamówienia numer .......................................................... z dnia .................................
 
Faktura VAT ...................................................................................z dnia ..................................
 
Data odebrania zamówienia .......................................................................................................
 
 
Lp. Nazwa Produktu Cena brutto ilość Wartość zwrotu brutto Uwagi
           
           
           
           
           
           
           
 
 
 

Powód zwrotu : ...................................................................................................... .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
Proszę o zwrot pieniędzy przekazem pocztowym na adres: ................................................................
 
..............................................................................................................................................................
 
lub na konto nr........................................................................................................................................
 
Adres, na który należy wysłać zwracany towar:
 
Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Biasa 30, 45-751 Opole
 
 
...............................
 
data,podpis konsumenta

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl