Producenci

Shell Omala S4 GXV 150 20 litrów

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: Zapytanie
Cena: 1 060,00 zł 1060.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
1px dodaj do przechowalni
Ocena: 1px 1px 1px 1px 1px 0
Producent: Shell
Kod produktu: AD3E-3107E_20200814100913

1px Opis

Masz problem z olejem lub filtrem - zadzwoń do nas - doradzimy - tel. 660 884 100 

 

Shell Omala S4 GXV 150 (poprzednia nazwa Shell Omala S2 GX 150, Omala HD 150) 

to zaawansowany, wysokowydajny, syntetyczny, przemysłowy olej przekładniowy zapewniający wspaniałe właściwości eksploatacyjne (redukcja tarcia, wydłużone interwały wymiany, wysoka odporność na micro-pitting) w trudnych warunkach pracy.

 

Syntetyczny olej przekładniowy to produkt o wyjątkowej jakości, wzbogacony dodatkami przeciwzatarciowymi EP. Olej ten jest przeznaczony do wysokoobciążonych przekładni przemysłowych, oferując doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń oraz wyjątkową kompatybilność z uszczelnieniami, co zapewnia długotrwałą i bezproblemową pracę.

  

Wybrane zalety i możliwe korzyści: 

 

  • Stabilność oksydacyjna i odporność na temperaturę: Wydłuża czas życia oleju, co prowadzi do realnego obniżenia kosztów utrzymania.
  • Bardzo dobre właściwości EP (extreme pressure): Znakomita ochrona w warunkach ekstremalnych obciążeń.
  • Optymalna separacja wody i redukcja korozji: Utrzymuje efektywność układu przekładniowego, minimalizując korozję i pienienie.
  • Doskonała zdolność do separacji wody: Chroni powierzchnie łożysk i przekładni przed uszkodzeniami spowodowanymi obciążeniem cyklicznym oraz korozją.
  • Właściwości antykorozyjne: Zapewnia ochronę nawet w przypadku zanieczyszczenia wodą morską lub innymi zanieczyszczeniami.
  • Odporność na ścinanie: Utrzymuje odpowiednią lepkość oleju pomiędzy wymianami.
  • Kompatybilność z uszczelnieniami i powłokami ochronnymi: Zwiększa wydajność urządzeń i minimalizuje ryzyko wycieków, a także jest kompatybilny z większością lakierów.
Zastosowanie:
  • Smarowanie przekładni wysokoobciążonych: Idealny do smarowania przekładni pracujących pod dużym obciążeniem.
  • Smarowanie przekładni przemysłowych: Przeznaczony dla systemów wymagających długotrwałego i niezawodnego działania, takich jak turbiny wiatrowe.
  • Smarowanie układów zamkniętych: Odpowiedni do przekładni śrubowych, planetarnych i zębatych.
  • Układy smarowania rozbryzgowego lub obiegowego z łożyskami: Stosowany w systemach smarowania, które wykorzystują metodę rozbryzgowego lub obiegowego smarowania łożysk.
  • Smarowanie systemów z obiegiem wymuszonym: Doskonały dla obciążonych systemów smarowania obiegowego.

 Dopuszczenia i aprobaty:

 

  • ISO 12925-1 Typ CKD
  • ANSI/AGMA 9005-F16
  • Siemens AG: Omala S4 GXV ISO 150 - 680 są zatwierdzone przez Siemens AG do stosowania w przekładniach i silnikach z reduktorem Flender.
  • DIN 51517-3 (CLP)
  • China National Standard GB 5903-2011 CKD
  • AIST (US Steel) Req. No. 224

 

Właściwości :
 
  • Olej bazowy: Syntetyczny PAO
  • Lepkość kinematyczna przy 40°C: 150
  • Lepkość kinematyczna przy 100°C: 22
  • Temperatura zapłonu: > 240°C
  • Temperatura płynięcia: -45°C

logo


OLEJE, FILTRY, SMARY- ZAPYTAJ, FACHOWO DORADZIMY!

tel. 660 884 100 

email: janexserwis2@gmail.com

 

Posiadamy szeroki asortyment olejów, filtrów i smarów czołowych producentów

polskich i zagranicznych.

Wieloletnie doświadczenie i współpraca z technikami - dzięki temu wiemy

jak dobrać produkt – olej, smar czy filtr.



Zamówienia złożone do godz.13.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

1px Opinie o produkcie (0)

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl