Shell Omala S4 GXV 460 (Omala HD 460) 20 litrów
Opis
Masz problem z olejem lub filtrem - zadzwoń do nas - doradzimy - tel. 660 884 100
Shell Omala S4 GXV 460 (poprzednia nazwa Shell Omala S4 GX 460, Omala HD 460)
Syntetyczny olej przekładniowy to produkt o wyjątkowej jakości, wzbogacony dodatkami przeciwzatarciowymi EP. Olej ten jest przeznaczony do wysokoobciążonych przekładni przemysłowych, oferując doskonałe właściwości przenoszenia obciążeń oraz wyjątkową kompatybilność z uszczelnieniami, co zapewnia długotrwałą i bezproblemową pracę.
Wybrane zalety i możliwe korzyści:
- Stabilność oksydacyjna i odporność na temperaturę: Wydłuża czas życia oleju, co prowadzi do realnego obniżenia kosztów utrzymania.
- Bardzo dobre właściwości EP (extreme pressure): Znakomita ochrona w warunkach ekstremalnych obciążeń.
- Optymalna separacja wody i redukcja korozji: Utrzymuje efektywność układu przekładniowego, minimalizując korozję i pienienie.
- Doskonała zdolność do separacji wody: Chroni powierzchnie łożysk i przekładni przed uszkodzeniami spowodowanymi obciążeniem cyklicznym oraz korozją.
- Właściwości antykorozyjne: Zapewnia ochronę nawet w przypadku zanieczyszczenia wodą morską lub innymi zanieczyszczeniami.
- Odporność na ścinanie: Utrzymuje odpowiednią lepkość oleju pomiędzy wymianami.
- Kompatybilność z uszczelnieniami i powłokami ochronnymi: Zwiększa wydajność urządzeń i minimalizuje ryzyko wycieków, a także jest kompatybilny z większością lakierów.
- Smarowanie przekładni wysokoobciążonych: Idealny do smarowania przekładni pracujących pod dużym obciążeniem.
- Smarowanie przekładni przemysłowych: Przeznaczony dla systemów wymagających długotrwałego i niezawodnego działania, takich jak turbiny wiatrowe.
- Smarowanie układów zamkniętych: Odpowiedni do przekładni śrubowych, planetarnych i zębatych.
- Układy smarowania rozbryzgowego lub obiegowego z łożyskami: Stosowany w systemach smarowania, które wykorzystują metodę rozbryzgowego lub obiegowego smarowania łożysk.
- Smarowanie systemów z obiegiem wymuszonym: Doskonały dla obciążonych systemów smarowania obiegowego.
Dopuszczenia i aprobaty:
- ISO 12925-1 Typ CKD
- ANSI/AGMA 9005-F16
- Siemens AG: Omala S4 GXV ISO 150 - 680 są zatwierdzone przez Siemens AG do stosowania w przekładniach i silnikach z reduktorem Flender.
- DIN 51517-3 (CLP)
- China National Standard GB 5903-2011 CKD
- AIST (US Steel) Req. No. 224
- Olej bazowy: Syntetyczny PAO
- Lepkość kinematyczna przy 40°C: 460
- Lepkość kinematyczna przy 100°C: 53
- Temperatura zapłonu: > 240°C
- Temperatura płynięcia: -42°C
- Olej bazowy: Syntetyczny PAO
- Lepkość kinematyczna przy 40°C: 460
- Lepkość kinematyczna przy 100°C: 53
- Temperatura zapłonu: > 240°C
- Temperatura płynięcia: -42°C
OLEJE, FILTRY, SMARY- ZAPYTAJ, FACHOWO DORADZIMY!
tel. 660 884 100
email: janexserwis2@gmail.com
Posiadamy szeroki asortyment olejów, filtrów i smarów czołowych producentów
polskich i zagranicznych.
Wieloletnie doświadczenie i współpraca z technikami - dzięki temu wiemy
jak dobrać produkt – olej, smar czy filtr.
Zamówienia złożone do godz.13.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.