

JAK KUPOWAĆ:
I. WYBÓR PRODUKTÓW
Aby zamówić dany towar należy go umieścić w wirtualnym koszyku sklepowym. Służy do tego przycisk z logiem koszyka bądź napis – dodaj produkt do koszyka – wyświetlany przy każdym z nich. Dodanie do koszyka nie oznacza jeszcze zamówienia produktu – można się z tego wycofać. W każdej chwili można wyświetlić aktualną zawartość koszyka. W tym celu należy kliknąć Koszyk znajdujący się z prawej górnej strony sklepu. Gdy wyświetlana jest zawartość koszyka można dokonać zmiany zamawianej liczby produktów, albo całkowicie usunąć dany produkt z koszyka lub też można dodać produkt który nas zainteresował do przechowalni. Należy w tym celu, albo wpisać właściwą liczbę produktu i kliknąć przycisk przelicz, albo też kliknąć przycisk do przechowalni lub też zaznaczyć pole usuń, a następnie przelicz i dalej dokonywać zakupów.
II. ETAP SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
1. Wybór sposobu zapłaty
Następnym krokiem następującym po wyborze produktów jest wybór sposobu zapłaty za zamówiony towar – czy ma to być przedpłata, czy może przesyłka pobraniowa. W przypadku wyboru przesyłki na przedpłatę prosimy o wpłatę kwoty zamówienia na nasze konto bankowe po otrzymaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji (paczka zostaje wysłana po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym).
2. Uzupełnienie danych adresowych i kontaktowych:
Po wyborze opcji sposobu zapłaty za zamówiony towar prosimy o uzupełnienie rubryk z danymi osobowymi oraz kontaktowymi. Podanie danych jest konieczne do sfinalizowania transakcji zakupu.
2. Złożenie zamówienia
Do ostatecznego dokonania transakcji zakupu służy przycisk z komendą “Złóż zamówienie”.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego – janexserwis2@gmail.com