1pxBox

JANEX SERWIS ZAPRASZA!

 660-884-100

NIE MA TWOJEGO FILTRA BĄDŹ OLEJU? - ZADZWOŃ, NASZ ASORTYMENT JEST O WIELE SZERSZY NIŻ NA STRONIE

 

                                                             

Producenci
1px Regulamin

REGULAMIN:

WSTĘP

Realizując postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) firma Janex Serwis Mariusz Złotowski wprowadza niniejszy Regulamin określający w szczególności rodzaje i zakres świadczonych usług droga elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług droga elektroniczną, warunki przesyłania informacji handlowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego.


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Sklep internetowy www.OlejedlaPrzemyslu.pl prowadzony jest przez firmę Janex Serwis Mariusz Złotowski z siedzibą w Opolu przy

ul.Budowlanych 5A, 45-005 Opole ,o następującym numerze

NIP: PL 771-186-83-57 i numerze REGON: 161569063.

2. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.


3. Firma Janex Serwis Mariusz Złotowski będąca właścicielem wirtualnego sklepu www.OlejedlaPrzemyslu.pl zobowiązuje się do

ochrony danych osobowych użytych w procesie realizacji zamówień zgodnie z obowiązującym od dnia 25.05.2018 Rozporządzeniem

 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z

przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - (RODO).


II. FAKTURY I PŁATNOŚCI


1. Ceny

Ceny w naszym sklepie są cenami brutto – z doliczonym 23 %  podatkiem VAT i wyrażone są w polskich złotych.


2. Płatności

Płatność za zamówiony towar odbywa się na podstawie :


- Przelewu na konto:
Janex Serwis Mariusz Złotowski
ul.Budowlanych 5A, 45-005 Opole
Konto Bankowe: ING Bank Śląski
30 1050 1504 1000 0091 0621 8010 w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia, co przyspieszy realizację zamówienia.


- Płatności elektronicznych i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów DotPay, PayPal, Przelewy24, Shoper.

 
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem klienta za pośrednictwem serwisów:

 - DotPay - spółka DotPay SA z siedzibą w Krakowie ul.Wielicka 72, 30-552 Krakow, NIP 6342661860, Regon 240770255, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000296790, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.000.000,00 zł w całości opłaconym.


- PayPal - Firmą PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowaną w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449, dysponująca ważną licencją jako luksemburska instytucja kredytowa w rozumieniu artykułu 2 ustawy o sektorze finansowym z 5 kwietnia 1993 roku (z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „Ustawą”, i podlegająca ścisłemu nadzorowi luksemburskiego organu kontrolnego, Commission de Surveillance du Secteur Financier (Komisji Nadzoru Sektora Finansowego).

- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Przelewy24. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem Przelewy24. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

PayPro SA 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15 NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 zarejestrowana prSąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł

- Płatności Shoper - Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem Shoper. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

Blue Media spółka akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ul. Haffnera, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN ( w całości opłaconym), nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013

 Paymnets with cards

 - Płatności za pobraniem, bezpośrednio u kuriera, który dostarcza przesyłkę z zamówionym towarem.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych online lub za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

3. Faktury VAT
Jeśli podczas składania zamówienia Klient określi, że ma zostać wystawiona faktura VAT, to jej oryginał zostanie wysłany razem z przesyłką. Domyślnie do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon, który jest podstawą do ewentualnej reklamacji.


4. Promocje
Sklep www.JanexSerwis.pl zastrzega sobie prawo do organizowania różnego rodzaju promocji lub upustów cenowych na wybrany asortyment towarów. Wszelkie obniżki, promocje lub upusty obowiązują do momentu wyczerpania się zapasów na wyszczególniony asortyment.


III. DOSTAWY


1. Czas realizacji zamówień
Termin dostawy produktu do klienta wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych
W przypadku, gdy towar dostępny jest w magazynie i został opłacony wysłanie zamówionego towaru następuje najpóźniej w ciągu 24 godzin.
Przesyłki na przedpłatę zostają wysłane po odnotowaniu na naszym koncie bankowym zadeklarowanej kwoty przedpłaty i zgodnie z podanym terminem realizacji.
W przypadku wyboru przez klienta osobistego odbioru Produkt będzie gotowy do odbioru przez klienta w terminie podanym w opisie produktu.
W sytuacji, kiedy zamówiony produkt nie jest akurat dostępny, skontaktujemy się z Klientem podając orientacyjną datę dostępności towaru. Kupujący będzie miał możliwość podjęcia decyzji, czy chce poczekać, czy anulować zamówienie.

W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

Wysyłane przesyłki są starannie pakowane, tak, aby zamówiony towar dotarł do klienta w stanie nienaruszonym.
Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.


2. Koszty wysyłki
Zamówione produkty są wysyłane na koszt klienta. Koszt wysyłki zostaje wyliczony na stronie www.JanexSerwis.pl po wybraniu sposobu dostawy towaru oraz w trakcie składania zamówienia. 


3.Sposób dostawy
Standardowo paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, jest możliwość zamówienia towaru do odbioru w paczkomacie InPost.

Możliwy jest również odbiór osobisty pod adresem: Janex Serwis Mariusz Złotowski ul.Budowlanych 5A, 45-005 Opole w dni robocze od 8.00 do 16.00.


IV. GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY

 

1. Gwarancja

1.1 W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady techniczne to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).


1.2 Gwarancja ważna jest po spełnieniu poniższego warunku: uszkodzenia produktu wynikają z jego wady ukrytej, a nie na skutek uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt.

1.3. Prosimy o dostarczenie towaru wraz z kopią dowodu zakupu (paragonem lub fakturą VAT), jednak nie jest to obowiązkowe.

1.4.  Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) zakres żądania Klienta; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji oraz informacji niezbędnych do zidentyfikowania zamówienia.

 

2. Reklamacje

2.1 Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, w stanie nadającym się do użytku zgodnego z ich przeznaczeniem. Firma Janex Serwis odpowiada za zgodność towaru z umową. 

2,2 W przypadku, gdy wady otrzymanego produktu nie mają związku z udzieloną na ten produkt gwarancją, Klient ma także możliwość złożenia reklamacji bezpośrednio u Sprzedawcy.

2.3. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Janex Serwis może być reklamowana, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest ona niezgodna z umową, jeżeli ta niezgodność ujawni się w ciągu dwóch lat od jej wydania klientowi, zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa.

2.4. Klient może żądać naprawy reklamowanej rzeczy bądź wymiany na rzecz nową – zgodną z umową. W przypadku gdy wybrany przez Klienta sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową okaże się niemożliwy bądź związany z nadmiernymi kosztami dla Janex Serwis, Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub żądać obniżenia ceny reklamowanego towaru.

2.5. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej i przesłana na adres korespondencyjny Sprzedawcy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: janexserwis2@gmail.com.

2.6 Reklamacja powinna określać nazwę reklamowanego towaru, datę jego nabycia, wskazać przyczyny reklamacji oraz chwilę ujawnienia się niezgodności towaru z umową a także podać zakres żądania Klienta (wymiana produktu na wolny od wad, obniżenia ceny, naprawa, odstąpienie od umowy). Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu ( np. fakturę lub rachunek ).

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji oraz informacji niezbędnych do zidentyfikowania zamówienia.

2.7 Zwrot rzeczy może być dokonany wg wyboru klienta na jego koszt. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas transportu.

2.8. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później, niź w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.

2.9 W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wysłanej drogą pocztową lub kurierem, Klient otrzyma zwrot należności za reklamowaną rzecz, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru - po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres janexserwis2@gmail.com.

2.10 W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową lub kurierem, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

2.11 W przypadku, gdy Sprzedawca nie uznał reklamacji Klienta, a ten nie zgadza się z jego decyzją, Klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego („Sąd Polubowny”), działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Konsument, ale także Zamawiający niebędący Konsumentem, składając odpowiedni wniosek (w zależności od wybranego sposobu rozstrzygnięcia sprawy może być to wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji lub o rozpoznanie sprawy przez Sąd Polubowny) do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.

Formularze wniosków dostępne są na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, których lista z danymi teleadresowymi znajduje się na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.

Rozwiązanie sporu w wyniku procedury mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej, ani sądowej; nie przysługuje od niego odwołanie. Rozwiązanie sporu w wyniku mediacji nie wpływa na możliwość skierowania sprawy pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego lub Sądu Polubownego.

W przypadku skierowania sprawy pod rozstrzygnięcie Sądu Polubownego, ugoda oraz wyroki wydane przez ten sąd mają moc wyroku sądu powszechnego. Od wyroku wydanego przez Sąd Polubowny można wnieść skargę do sądu powszechnego. W przypadku zawarcia przez Strony ugody przed Sądem Polubownym, Strony nie mogą jej zaskarżyć.

Zamawiający, będący konsumentem, może także zasięgnąć pomocy u Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub właściwej terenowo Federacji Konsumentów. Informacje o Federacji Konsumentów znajdują się pod adresem: www.federacja-konsumentów.org.pl.

 

3. Zwrot towaru/Prawo do odstąpienia od umowy


3.1 Klient sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez osobę kupującą weszła w posiadanie rzeczy.

3.2 By odstąpienie było skuteczne klient musi w terminie 14-dniowym powiadomić Sprzedawcę (Janex Serwis Mariusz Złotowski, ul. Budowlanych 5A, 45-005 Opole, e-mail: janexserwis2@gmail.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, najlepiej listem poleconym lub pocztą elektroniczną) a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres sklepu :   

Janex Serwis Mariusz Złotowski
ul. Budowlanych 5A, 45-005 Opole

W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu towaru do Sprzedającego pokrywa Zamawiający.

Nie przyjmujemy przesyłek nadanych jako płatne przy odbiorze.

3.3 Zwrotom, tym samym odstąpieniu od umowy zgodnie z ustawą konsumencką, nie podlegają produkty z dostępnością określoną jako "Na zamówienie", gdyż są to produkty nietypowe sprowadzane tylko na zamówienie klienta.

Prawo odstąpienia od umowy w trybie ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje również w stosunku do umów:
a. której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

3.4 W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca (Janex Serwis Mariusz Złotowski) zwraca wszystkie otrzymane płatności w ramach transakcji, w tym koszty dostarczenia towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep Janex Serwis), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

3.5 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Odesłanie rzeczy będącej przedmiotem odstąpienia od umowy powinno nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.


V.

DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Zgodnie z obowiązującym od dnia 25.05.2018 Rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - (RODO)

Administratorem Państwa danych osobowych będzie firma :

Janex Serwis Mariusz Złotowski
ul.Budowlanych 5A, 45-005 Opole

tel.660 884 100

e-mail: janexserwis2@gmail.com

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do następujących celów:

  • złożenie zamówienia i zawarcie umowy sprzedażowej - art. 6 ust. 1 pkt b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; Okres przetwarzania danych trwa do zakończenia umowy.
  • Wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów powszechnie stosowanego prawa – Ustawa
    o rachunkowości, ustawy podatkowe - art. 6 ust. 1 pkt c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas wykonywania obowiązków.
  • Dochodzenie roszczeń, obrona przez roszczeniami, windykacja naszych należności oraz cele marketingowe własnych usług i towarów, w tym poprzez profilowanie - art. 6 ust. 1 pkt f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów firmy Janex Serwis Mariusz Złotowski.
  • Okres przetwarzania danych osobowych - do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń a w przypadku marketingu – przez trwania umowy.

 Powyższe dane przetwarzane są na podstawie zgody Użytkowników, która może być udzielona poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu rejestracyjnym wypełnianym podczas procesu rejestracji na Stronie jak również ustawowego upoważnienia do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji umów sprzedaży zawieranych na odległość oraz świadczenia przez Właścicieli Sklepu (lub podmioty z nim współpracujące) usług , w tym dla realizacji zamówień składanych za pomocą Strony lub telefonicznie, obsługi Strony, własnych celów marketingowych.

Jednocześnie informujemy, iż podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, nie mniej jednak konieczne do zawarcia wykonania umowy sprzedaży. Ich nie podanie uniemożliwia Administratorowi dokonywanie sprzedaży towarów i świadczenie usług w zakresie jakim Państwo oczekują, uwzględniając przytoczone przepisy prawa.

 Zgodnie z obowiązującym prawem, Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie lub upoważnienie Administratora. Państwa dane mogą być udostępnione podmiotom zapewniającym obsługę prawną, księgową, obsługującym systemy informatyczne oraz firmą spedycyjnym. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do Państw Trzecich.

Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,. Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody – mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Dodatkowo, przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przetwarzając Państwa dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z przepisami polskiego prawa oraz stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

 

Kontakt z Administratorem

Jeśli chcieliby Państwo skorzystać z przysługujących uprawnień dotyczących danych osobowych, lub po prostu zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności, proszę napisać na adres:

e-mail: janexserwis2@gmail.com

nr tel. 660 884 100

Nasze dane korespondencyjne to:

Janex Serwis Mariusz Złotowski

ul.Budowlanych 5A, 45-005 Opole


VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:


W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
 

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl